Kompletní služby v oblasti tiskových řešení a servisu.
Porucha tiskárny? Došel toner nebo tiskárna špiní? Ozvěte se nám..
-
Servis a opravy kancelářské techniky
Profesionální servis tiskáren a multifunkčních zařízení.
Máte problémy s vaším tiskovým zařízením a potřebujete odbornou pomoc? Hledáte servisní službu nebo potřebujete jen poradit? Jsme zde pro vás. Díky dlouholetým zkušenostem v tomto oboru dokážeme nabídnout rychle a efektivní řešení vašeho problému či požadavku. Provádíme servis a opravy téměř všech běžných závad, výměny opotřebených dílů a maintenance kitu. Servisní službu tiskových zařízení provádím buď u vás nebo lze menší zařízení vyzvednout a opravu zajistit v servisním středisku.
Provádíme záruční servis a opravy značek Kyocera, pozáruční servis značek Triumph Adler, Canon, HP, Sharp a dalších
Inkoustové tiskárny neopravujeme.
-
Naše služby servisu tiskáren a multifunkcí zahrnují:
HW servis
Pravidelná údržba: Pravidelná údržba vašich tiskáren a multifunkcí je klíčem k prevenci případných poruch a prodloužení životnosti vašich zařízení. Technik provede komplexní kontrolu a údržbu, abyste se vyhnuli problémům a zařízení si tak udržely vysokou kvalitu tisku a kopírování. Pravidelnou údržbu doporučujeme provádět minimálně 1x za rok.
Opravy a servisní zásahy: Pokud dojde k poruše vašeho zařízení, technik provede vzdálenou nebo osobní diagnostiku. Klíčem k úspěšné diagnostice závady a následné opravy je maximální popis závady, nebo sdělení čísla chyby případně chybové hlášení. V případě závady v kvalitě tisku je nejlepší rovnou zaslat fotku nebo sken závady na náš email.
Mezi nejčastější závady, které řešíme jsou:
- Záseky papíru
- Problémy s kvalitou tisku
- Kalibrace a registrace barev
- Špatná kvalita skenování/kopírování
- Výměny opotřebených válců, podávacích válečků, maintenance kitu
- Různá chybová hlášení apod.
SW servis
Instalace a nastavení: V případě nového zařízení řešíme instalaci správných ovladačů, nastavení tiskáren a multifunkcí tak, aby přesně odpovídaly požadavkům uživatele. Nastavení skenování do emailu nebo složky.
Mezi nejčastější sw požadavky patří:
- Instalace ovladačů
- Nastavení skenování
- Nastavení tisku
- Upgrade firmware (Kyocera)
- Vzdálená podpora uživatelům
Spotřební materiály
K tiskovým zařízením samozřejmě patří spotřební materiály jako jsou tonery, válcové jednotky, fixační jednotky a mnoho dalších. V případech, kdy si stroj řekne o výměnu se na nás můžete obrátit a kromě doručení až do kanceláře vám spotřební materiály i vyměníme, případně vysvětlíme.
Doporučujeme používat originální spotřební materiály. Pouze s originálním spotřebním materiálem předejdete problémům s kvalitou tisku, chybám a mnohdy i nákladným opravám.
Potřebujete radu, servis nebo spotřební materiál?
Kontaktujte nás.
